top of page

Betalen

Bij DZIshop kies je zelf hoe je wilt betalen. Al onze betalingen verlopen via een 100% SSL-beveiligde verbinding, zodat je gegevens altijd veilig zijn.

Beschikbare betaalopties:

  • iDEAL - Betaal eenvoudig via de vertrouwde betaalomgeving van je eigen bank.

  • iDEAL in3 - Met deze snelle en veilige betaalmethode kunnen klanten betalen in 3 renteloze termijnen gedurende 60 dagen

  • Bancontact - Reken veilig af via de betaalomgeving van je bank of de Bancontact-app.

  • Klarna - Direct of gespreid betalen.

  • Achteraf betalen - Betaal binnen 14 dagen na ontvangst van de betaallink via iDEAL, Bancontact, betaalpas of bankoverschrijving.

  • Betaalpas - Momenteel alleen beschikbaar voor klanten van ABN Amro of Rabobank.

  • Credit/Debitcards (Mastercard, Visa, American Express) – Het bedrag wordt pas na levering afgeschreven.

  • Debitcard – Het bedrag wordt direct van je rekening afgeschreven.

  • BLIK - Het biedt een snelle en gemakkelijke manier om betalingen, overschrijvingen en aankopen te doen met een mobiele telefoon.

  • Google/Apple Pay - Is een digitale portemonnee-service van Google of Apple. Met Google of Apple Pay kunnen klanten over de hele wereld veilig kaartgegevens opslaan en met één klik betalingen uitvoeren op een website met elke creditcard of betaalpas die is gekoppeld aan hun Google of Apple-account en wordt geaccepteerd in uw organisatie.

  • SEPA - Met één klik of gespreide betalingen.

  • Giropay - De Duitse variant van iDeal.

Achteraf betalen

Vanuit je winkelwagen klik je op 'verder naar bestellen', daar kies je de betaalmethode.

Waarom kan ik niet voor Achteraf betalen kiezen?

Het kan een van de onderstaande redenen hebben dat Achteraf betalen niet mogelijk is. Check welke op jou van toepassing is. In sommige gevallen kun je er zelf voor zorgen dat Achteraf betalen weer mogelijk is. Kan dat niet, kies dan voor een andere betaalmethode. Wij kunnen dit namelijk niet handmatig aanpassen. Kies dan bijvoorbeeld voor creditcard. Dan wordt het bedrag pas na levering van het artikel afgeschreven.

  • Het bedrag van je bestelling is te hoog.

  • Je gebruikt een ongeldig mailadres. Pas deze aan naar een geldig mailadres.

  • Je hebt nog niet betaalde facturen. Betaal deze eerst.

  • Het bezorgadres is ongeldig. Kies een ander adres.

  • Je hebt gekozen voor bezorging op een afhaalpunt. Kies een ander adres.

  • Door jouw eerdere bestel- en betaalgedrag kun je niet voor Achteraf betalen kiezen.

Betaling mislukt, wel afgeschreven?

Dan betalen we je terug. Hoe snel je het geld ontvangt, hangt af van de reden en van je betaalmethode.

Technische storingen inbegrepen geld terug garrantie.

  • iDEAL, Bancontact of achteraf: binnen 3 werkdagen.

  • Betaalpas: binnen 3 werkdagen.

  • Creditcard: afhankelijk per aanbieder kan het 3 tot 5 werkdagen duren. Bij uitzondering gelaten van buitenlandse banken kan het langer duren. Kijk hiervoor naar uw aanbieder.

  • Debitcard: binnen 3 werkdagen.

probleem met betalen?

Een aantal tips:

  1. Probeer het later opnieuw, is mogelijk een tijdelijke storing bij je bank of creditcardmaatschappij.

  2. Betaal als het kan met een andere betaalmethode.

  3. Betaal met een andere browser of een ander apparaat.

bottom of page